Bewaar deze activiteit Verwijder deze activiteit
Alle activiteiten

Liedmiddag met aansluitend vesper

11-02-2023
Inspiratie
In de Ontmoetingskerk

Op zaterdag 11 februari is in de Ontmoetingskerk een Lieddag met aansluitend een vesper waarin liederen uit de Iona Community centraal staan.

Eerst geeft Vivien Moffat, dirigent van de cantorij van de Ontmoetingskerk, een korte presentatie over de Iona Community. Vivien is afgelopen zomer in de Abbey van Iona te gast geweest. Zij zal daarna met alle aanwezigenen onder begeleiding van pianist Vincent Cuppen een aantal liederen instuderen die hun bron vinden in Iona. Deze liederen komen weer terug in de vesper die Marije Klijnsma eveneens in de traditie van Iona zal leiden. Ook Marije heeft de Iona Community (vaker) bezocht.

Het programma is globaal als volgt:
13.30 inloop met koffie en thee
14.00 presentatie Iona Community en instuderen liederen
15.00 korte pauze
15.30 vervolg instuderen liederen
16.30 vesper

Vanwege grote belangstelling kunt u zich niet meer aanmelden voor deze liedmiddag. U bent natuurlijk wel van harte welkom om de vesper bij te wonen en dan ook mee te zingen. Deze begint om 16.30 uur.

Wij zullen in de toekomst vast vaker een thematische Lied(mid)dag organiseren. Houd daarvoor de agenda van de werkgroep Inspiratie in de gaten.Bij de vesper is iedereen van harte welkom.

Zie het PDF document als bron van liederen.