Koren

Cantorij voor Oekraïne

Cantorij Ontmoetingskerk

De cantorij in de Ontmoetingskerk repeteert op woensdagavond en staat onder leiding van Vivien Moffat.

Voor meer informatie kun je mailen naar

cantorij@ontmoetingskerk.net

maranatha.jpg

Cantorij Maranathakerk

De cantorij in de Maranathakerk repeteert op woensdagavond tussen 20.00 en 21.45 uur en staat onder leiding van Tjeu Corbeij. Omdat de sociale contacten een belangrijk aspect vormen wordt er behalve gezongen ook een ruime pauze gehouden en er is een lief- en leedpotje. Zo'n dertien keer per jaar werken wij mee aan een kerkdienst; soms ook buiten de deur van de eigen kerk.

Er is genoeg ruimte voor nieuwe stemmen, wie komt eens proberen of het wat voor hem of haar is? Meestal zijn we in de grote zaal en de deur staat open.

koor Joy

Koor Joy

Koor Joy is een gezellig oecumenisch jonge vrouwenkoor. Zij repeteren op vrijdagavond in de Ontmoetingskerk en zingen eens per maand in een Katholieke of Protestantse viering.

Het repertoire van Joy is erg divers en loopt van black gospel tot liturgische kerkmuziek en van klassiek tot popmuziek.

Het koor gaat ook regelmatig borrelen of op "koorkamp". Kom zeker een keer kijken op een van onze repetities of bij een viering waarin we zingen. Je bent van harte welkom.

Voor meer informatie kun je mailen naar

koorjoynijmegen@gmail.com