Welkom in de PGN

Welkom in de kerk

Misschien ben je net naar Nijmegen verhuisd en zoek je een nieuwe kerk? Of misschien heb je de afgelopen jaren geen kerk meer bezocht, maar sta je hier wel voor open?

Onze kerken

In de Protestantse Gemeente Nijmegen/Landwijk wordt er gedoopt, getrouwd en gerouwd en het leven van alle dag gevierd. Waar God ter sprake komt is ruimte voor geluk en verdriet, voor heel het mensenleven. De kerk heeft drie locaties waar diensten, vieringen en activiteiten plaatsvinden: de Maranathakerk, de Ontmoetingskerk en de Bartholomeuskerk. Daarnaast zijn er diensten in andere kerken, zoals de Stevenskerk

Ons pastoresteam

Wil je eens met iemand praten over geloof en kerk? Wil je een kind laten dopen of denk je zelf na over de doop? Sta je op het punt te trouwen en wil je je huwelijk ook in de kerk beginnen? Moet je iemand begraven? Zijn er andere redenen in je leven (ziekte, zorgen) waardoor je behoefte hebt aan een luisterend oor? Of wil je (weer) lid worden van de kerk? De dominee en ons pastoresteam staat je graag te woord. Neem gerust contact met hen op.

Ons Pastoresteam