Bewaar deze activiteit Verwijder deze activiteit
Alle activiteiten

Taizéviering

25-11-2022
Eredienst
In de Bartholomeuskerk

Soms is het fijn om even stil te zijn. Om even geen lawaai om je heen te horen. Om even geen onrust meer in je leven te hebben. Om niet alleen rust te hebben, maar ook iets sterkers: échte stilte. Dat alles om je heen even stil is, en ook jijzelf. In de bijbel staat dat je in die stilte God kunt vinden. Meester Eckhart was een belangrijke laat-middeleeuws theoloog en filosoof en zei hierover: ”niets lijkt zoveel op God als de stilte.”

Van harte welkom om samen te zingen, luisteren naar gedichten en overdenkingen en stil te zijn. De viering start om 19.30 uur en duurt ongeveer één uur. De viering vindt plaats in de kleine Bartholomeuskerk (Holleweg 2 Beek-Ubbergen). Deelname is gratis.

Deel dit bericht graag met anderen: iedereen is van harte welkom 🙏!

Fijn om je 25 november (weer) te ontmoeten in de kleine Bartholomeuskerk.