Bewaar deze activiteit Verwijder deze activiteit
Alle activiteiten

Verhalenavond

08-12-2022
18:30 uur
Inspiratie
In de Maranathakerk

VERwachten en AFwachten

Meriam Deen vertelt Adventsverhalen

In deze tijd van het kerkelijk jaar zijn we in afwachting van Kerst, de geboorte van het Christuskind. Over het onderwerp verwachten en afwachten heeft Meriam Deen twee verhalen gekozen. Zij zal die op de van haar bekende levendige wijze vertellen, omlijst door livemuziek. De verhalen zullen vast gesprekstof opleveren. Na afloop is daarom ook gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan. Vooraf is er een maaltijd met soep. Voor het deelnemen aan de maaltijd en bijwonen van deze avond vragen wij een bijdrage van € 7.50. U kunt inschrijven op een lijst die in alle drie vierplekken zal komen te liggen. Ook kunt u uiterlijk op 5 december een mail sturen naar: jeheusinkveld@hotmail.com of glmstoffels@ziggo.nl. Er is plaats voor 30 deelnemers.

De werkgroep Inspiratie heet u van harte welkom op donderdag 8 december om 18.30 uur in de Maranathakerk..