Al het nieuws

Waar mensen werken worden fouten gemaakt

U heeft afgelopen week thuis de kerkbalans via de post ontvangen. Dat was niet de bedoeling.  Deze had eigenlijk verspreid moeten worden via de lopers. Helaas is in het bestel traject iets mis gegaan waardoor alle enveloppen naar huis zijn gestuurd.

Maar waar mensen werken worden ook zaken weer recht gezet.

Begin januari komen de lopers bij u langs. U kunt uw toezegging in de antwoordenvelop aan de loper afgeven. Als u niet thuis bent ontvangt u een envelop met een antwoordnummer van het kerkelijk bureau. U kunt dan uw toezegging daarin doen en via de post versturen.

Mensen met een periodieke gift zullen van de lopers een brief ontvangen waarin staat vermeld dat ze al jaarlijks geven en dat ze deze kerkbalans als niet verzonden hoeven beschouwen.

In de Over & Weer van januari vind u de kerkbalans katern. Daarin vindt u meer informatie over de kerkbalans en de coordinatoren.

Excuses voor het ongemak!

Evelien Cortjens
Namens CVK